Thursday, March 31, 2011

add math ohh, add math -.-'


                                                           ahahahah ya kea?



aku xtau laa npa aku xley accept apa2 psl add mth.aku tgk org len suma bla bwt add mth, muka relaxx jaa ! akuu? huhh. nauzubillah ! ahahah ! mmg dh fate kott aku x terer add mth.tapi, org ckp, prctce mkes perfct. mslah nya, aku nih x penah nk sedar ! dlm dnia sndri jaa ! dh tau x terer add mth, bkn nya nk usha. dk nganga mcm tuh gak.
hahahha igt lg tme f4. direct aku kna mrh ngn cegu hafiz jaa ! seriously aku salute gilaaa cegu hafiz ! the most dedicated teacher i've ever knew ! :D hm, cra cegu hasni ajr pon best jugakk tp, normal laa weyy. 'ciri2 keibuan' tuhh mesti ada ! aku asyk nk telelap jaa ! ahahah. ngn cegu hsni, aku brni siket nk tnya soalan klau xtau or x fhm. ngn cegu hafiz, aku takutt ! ahahahh ! :PP
out of all, ths year mnya result add mth can be say better than lst year yg tah apa2 tuhh !thnks cikgu ! :D
aku kna detention clss for add mth.hahahh! biasa la, pelajar cemerlang kann ! :D ada dtntion clss nih best jugakk ! at least, ada jugakk exercises yg aku bwt. redha jaa !
aku rasa rasa laa kan, aku nih mmg bkn otak add math ! 

Ya Allah, please guide my steps ! ameen .. 

No comments:

Post a Comment