Sunday, April 17, 2011

Asian Gifted Students Fair (AGSF)

assalamualaikum and hye ! :D

from 12 untill 17 april ri tuh, sekolah aku ada wat event. asian gifted students fair nih lah. rmai jugak lah yg join. kiranya semua sbp kat mlysia nih join. bdk indon, thailand, phlpne, and turki pon ada kott. international mnya event lah kan. HAHA. :PP sijil mahal tuhh !  btw, yg bdk turki tuh aku x sure ada kea x. :O mcm x wujud ja. 
schdule program skli tgk rsa mcm pack gila ! tapi sebaliknya. rasa mcm nk boring tuh mst ada jugak. sesapa yg rsa mcm nk jd pilot besar nanti mmg patut pon join. tp klau mcm aku nih yg nk jd lecturer, baek x payah join. kau ddk kat dorm diam diam lg bestt ! tp dh terbayar fee yg semahal RM35 tuh aku join ja la.mahal tuhh ! :P

actually, aku da pi cancel nama dua hri before agsf. tp bila nadhirah omar brainwash aku, teros aku mcm ' weyy rugi nya kalau aku x pi.next year bkn boleh join dh bnda2 buang masa mcm nih.' haha lebih kurang la.seriously first day tuhh mmg boring gila ! yala mna x nya. kmi kan tuan rmh. so nk wat pa time guest register. semua menganga ja la kan.then hari2 selepas tuhh, actvty mcm ok jugak la. yg best nya. dpt ramai kawan ! :P

aku dpt group 49.semua group ada 50. haha kira nya aku group 2nd last lah nih kan.xpa terima ja. :P
time kenal2 tuh semua mcm malu2 lg. biasa lah kan. dlm group aku ada sorg thailand, and sorg indon. yg len semua mlysia. kami semua ada 10 org. huh time aku dpt tau yg rafeeq stu group dgn aku, aku mcm OMJAYY betol kea nih? habis lahh. entah knpa mmg dri last year lg aku xley tgk muka dia nih. rasa mcm meluat gila ! HAHA :PP masa berlalu. people change. bla dh stu group dgn dia nih bru la aku tau yg rafeeq nih ok2 ja. xda la annoying sgt. cuma kena pndai smbang dgn dia ja .:D rafeeq, sorry dulu kak ami terbenci rafeeq . :P

time program nih, bru nmpak siket aspuri and aspura mcm unite. entah lah , mybe dorang blkon ja. wallahualam.

hm, ada cita sedih gak time agsf nih. psl KAWAN. dlm hidup nih mmg xley klau xda kwn. cba imgine life kita xda sapa2.semua bnda buat sorang2 ja. and lg sedih kalau best friend kita tgl or mrh kat kita. sakit gila hati nih !
sng cita, aku , nyet dgn aini ada la slh fhm sikit. mula2 aku gaduh MANJA2 dgn aini. then nyet tlg bg ok blk. kira nya lps tuh dh ok la kan. mlm tuh pulak nyet lak mrh kat kmi. haha gila lwk. maen tukar2 turn nk marah. :P
aku rsa punca semua nih, kami masing2 tension kott. ya la kna pressure hari2.entah lah.skrng alhamdulillah semua dh ok.aku dh pnh rasa hlg kwn. and aku xmau rasa bnd tuh skli lg. sakit ! :O

last dayy, sedih jugak la. semua dh nak balik. tp life must go on kan. so go on ja la. :P amek gmba sini amek gmba sana. tuka2 email. ;P ptg ahd tuhh sms kepala batas dh sunyi balik. xda dh dgr suara bdk2 indon dk gelak.overall, aku enjoyy program nih. tp bkn sbb actvty dia. agsf nih best sbb aku dpt rmai kawn.
ramai gila ! 

gambar2 nanti aku upload.xda masa yg cukup lg :P

No comments:

Post a Comment