Friday, April 1, 2011

rindu dia ! :O

Nur Akmar Binti Ghazali , ! aku rinduuuu hangggg ! ahahahh. lama gilaa kott x story2 dgn bdk tembam nihh ! ahahahh ! SOORRYY kema. btw, i clled her 'kema'. pgln mnja2. haha :P seriously, aku xley hdup xda bdk nih. adek terbaekkk ! klau kat hstel, agk2 rindu ja aku t cll dia. bole d kta kann almost evry night aku cll dia. smpai dia naek rimas dh ngn aku. haha xtau ah. aku cll, dia kna agkat jugak, jugak ! dgr aku luah kan perasaan aku yg sllu b'celaru nihh. ahahah pity her.
klau kat umh, aku b'kepit ngn dia ja.24 jam. aku tgk dia. dia tgk aku. aku ketok dia. dia ketok aku.hahahh lsat2 gadohh.yg best nyaaa gdoh kmi xkn lbeh lma bls mnite mnya. gdoh, gdoh, baek blek. hahah gelong.biasa la kan. aku tau dia pon x boley xda aku. "penceria hari" dia. ahahahahh! deal with people no matter what their condition is and forgive what they may do. tht one utk 'people' nih dh nma pon adek sndri. bwt cra mcm dgn adek laa weyyy. :O
sllu nya bla aku stry mslah kat dia, dia nnt dgr dgn pnh sabarr dan mka yg.. ntah mcm blurr ja. hahah tuh cra dai bg respon kott.haha :P
mybe esk, ahad, dia mai sni kott ! yesss! byk stry nihh! ahaha ayah t png kpla tgk kmi gelak, gelak sambil menguyah apa, apa yg ayah bwk from rmh. can't wait to see her.



yahh, dia mmg comeyyy ! aku tauu. ahahahh. ths pic was taken tme otw nk p pahang for kndri last holidayy kott. *klau x silapp laa.


ahahah. mmg keja aku laa kan nk peelokk dia mnya tudong wlau pon xkn elk mna ponn. ahahahh ! :P

p/s : she's forever mine ! stay away from her ! :P




No comments:

Post a Comment